25.5.16

också nångång förra året tror jag

Vad är vad? Min vad är glad. Den är som ett hölje som kramar om en mugg - bara jag vet vad jag menar, ok, här en bättre referens - idag kändes mina vader som om de täcktes av vått hushållspapper, virat runtom, som sedan fryser så att det blir hårt och griper tag. Så grep vaderna tag. Kändes bra, stadigt, tryggt, min kropp - min robocop.

Letargisk
Manodepressiv
Tappar min gnista
och famlar runt. 
Greppar alla trådar jag kommer över. Agnar ut beten åt varenda jävla håll.
Omättbar hunger framtvingad av en aptitlöshet i glömska och drömska. 

Grönska. 
Och igen - om jag bara bodde i skogen
om jag bara var snygg
om jag bara hade ett barn
varför just dessa tankar?

Somnade inte igår. Trodde jag fått omen om skador och död.
Är rädd för allt. Hur kan jag sluta? 
Vill återigen bara säga upp mitt medlemskap i detta liv. 
Finns tre olika sätt att göra detta på: 
  1. Makulera’t
  2. Säga upp med notice, leta runt efter nytt abonnemang
  3. Uppgradera medlemskap, begära mer
Jag vet ingenting idag. 
Jag tror jag kan sluta slå min kropp och sluta kämpa
sluta slåss.

Vill krama, tjusa, älska, andas lite mer.